Γενικοί Όροι Συμμετοχής Οργανωμένων Εκδρομών

Κρατήσεις θέσεων θεωρούνται έγκυρες κατόπιν προκαταβολής, ίσης με τον 50% της συνολικής αξίας της εκδρομής.

Τρόποι πληρωμής

*KΡΑΤΗΣΕΙΣ/ΠΛΗΡΩΜΕΣ:

Για να θεωρηθεί επιβεβαιωμένη η κράτηση της εκδρομής χρειάζεται εξόφληση του ποσού 4 ημέρες μετά την κράτηση,
μέσω τραπεζικής κατάθεσης ή μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
Για ακυρώσεις 4 ημέρες πριν την εκδρομή τα χρήματα δεν μεταφέρονται σε άλλη εκδρομή και δεν επιστρέφονται
Λογαριασμοί Καταθέσεων:

Μέσω τις ιστοσελίδας μας στην επιθυμητή σας εκδρομή με όλες τις κάρτες.(Χωρίς χρέωση)
Η στο γραφείο μας Παύλου Μελά 45 – Μετρό Αγίου Αντωνίου Περιστέρι. 9:30 – 6:00 210 5712 451

IRIS Payments: (ALPHA BANK – EUROBANK)   A.f.m 802452980

Κατάθεση σε λογαριασμό της Alpha bank ( GR4301401330133002002027751)
Κατάθεση σε λογαριασμό της Euro Bank ( GR6002602090000580201976974)
Παραλήπτης: Sergiani Travel IKE(Αιτιολογία το όνομα σας και όνομα εκδρομής).

* Ως αιτιολογία θα πρέπει να αναγράψετε το όνομα σας.

Άμεση προκαταβολή ή εξόφληση στην τράπεζα ή στο Γραφείο 4 ημέρες μετά την τηλεφωνική σας κράτηση.

** Προσοχή, τα έξοδα 4€ από άλλη τράπεζα επιβαρύνουν τον καταθέτη.

*** Σε περίπτωση ακύρωση της κράτησης σας η προκαταβολή σας επιστρέφεται εξολοκλήρου μέχρι και 5 εργάσιμες ημέρες πριν την αναχώρηση της εκδρομής. Μετά από αυτό το περιθώριο τα χρήματα σας δεν επιστρέφονται και ούτε μεταφέρονται σε άλλη εκδρομή.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ:

Επειδή στο οργανωμένο ταξίδι συμμετέχουν, συνήθως, και άλλα άτομα, η συμμετοχή σε αυτό προϋποθέτει ανάλογη κοινωνική συμπεριφορά ,για τον λόγο αυτόν είναι απαραίτητη η απόλυτη συμμόρφωση των ταξιδιωτών προς το πρόγραμμα του ταξιδιού και τις υποδείξεις των συνοδών ή ξεναγών και η έγκαιρη προσέλευση τους στους τόπους συγκέντρωσης για τις διάφορες παροχές του προγράμματος (πτήσεις, μεταφορές, ξεναγήσεις, εκδρομές, γεύματα κλπ.) ,αν η καθυστέρηση και ασυνέπεια του ταξιδιώτη έχει σαν αποτέλεσμα την απώλεια της πτήσης, εκδρομής, μετακίνησης ή άλλης υπηρεσίας .Στην περίπτωση αυτή, ο ταξιδιώτης θα πρέπει να επανασυνδεθεί με την ομάδα με δική του ευθύνη και έξοδα , χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων για την υπηρεσία που έχασε. Το τουριστικό γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τον συνδράμει σ’ αυτό. Στα αεροδρόμια και τα λιμάνια θα πρέπει να βρίσκεστε δύο (2) τουλάχιστον ώρες πριν την αναχώρηση σας. Αν δεν προβλέπεται συνοδός στο ταξίδι, πρέπει να επιβεβαιώνετε επί τόπου τις επόμενες πτήσεις σας με την αεροπορική εταιρεία και να βεβαιώνεστε ποια ώρα και από ποιο αεροδρόμιο και σταθμό ( terminal ) αναχωρεί η πτήση σας. Τυχόν απώλεια του μέσου μεταφοράς του οργανωμένου ταξιδιού λόγω καθυστέρησης ταυ ταξιδιώτη συνεπάγεται την απώλεια του συνόλου του ταξιδιού, στην περίπτωση που δεν είναι εφικτή η επανασύνδεση με την υπόλοιπη ομάδα με δικά του έξοδα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα για την επανασύνδεση τους με την υπόλοιπη ομάδα βαρύνουν τους ίδιους τους ταξιδιώτες, το δε τουριστικό γραφείο θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τους συνδράμει οργανωτικά σ’ αυτό. Σε περίπτωση που ο ταξιδιώτης διακόψει το ταξίδι του με δική του απόφαση και αποχωριστεί από την ομάδα, δεν δικαιούται καμία περαιτέρω υπηρεσία ή αποζημίωση και η ευθύνη και τα έξοδα οποιασδήποτε μετακίνησης του εκτός ομάδας βαρύνουν τον ίδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο, το γραφείο μας δεν φέρει ευθύνη για υπηρεσίες του οργανωμένου ταξιδιού οι οποίες δεν παρασχέθηκαν στον ταξιδιώτη από δική του

  • ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥΤο τουριστικό γραφείο Sergiani Travel IKE έχει την υποχρέωση να συντονίσει και να εκτελέσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταξίδια που διαθέτει στους ταξιδιώτες. Το τουριστικό γραφείο, έχοντας εξαντλήσει κάθε δυνατότητα πρόβλεψης και φροντίδας, δεν ευθύνεται για λανθασμένες ενέργειες και παραλείψεις τρίτων προσώπων, και των συνεργατών τους, και για έκτακτες καταστάσεις, όπως ακυρώσεις, καθυστερήσεις ή αλλαγές δρομολογίων των διαφόρων μεταφορικών μέσων (αεροπλάνων, πλοίων, λεωφορείων, τρένων κλπ.) λόγω αποκλεισμού («εμπάργκο») περιοχών εξ αιτίας τρομοκρατικών ενεργειών, απεργιών και άλλων αιτίων. Το τουριστικό γραφείο δεν μπορεί, επίσης, να προβλέψει ή να ελέγξει οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ναυλωμένων πτήσεων (charters) ή και δρομολογημένων αεροπλάνων ή πλοίων λόγω της πιθανότητας αυτής μικρών ή μεγάλων καθυστερήσεων, για τεχνικούς ή μετεωρολογικούς ή άλλους λόγους, Τονίζεται ότι το τουριστικό γραφείο δεν είναι σε θέση να προβλέψει ή να ελέγξει περιστάσεις που είναι ξένες προς τη σφαίρα επιρροής του και μπορεί να οδηγήσουν στη ματαίωση του ταξιδιού ή σε ζημίες που οφείλονται σε μη εκτέλεση η πλημμελή εκτέλεση των συμφωνημένων υπηρεσιών του ταξιδιού. Χαρακτηριστικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι: απεργίες, ατυχήματα, ασθένειες, επιδημίες, οργανικές διαταραχές λόγω τοπικών συνθηκών, υψομέτρου, κλίματος, λόγω γευμάτων που δεν περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα του ταξιδιού ή λόγω ανεπαρκών συνθηκών υγιεινής από εξωγενείς παράγοντες, τραυματισμοί ή κακουχίες λόγω πολέμου, πραξικοπημάτων, τρομοκρατικών ενεργειών, αεροπειρατειών, σεισμών, καιρικών συνθηκών, πυρκαγιών, επιδημιών, τοξικών μολύνσεων και οποιαδήποτε άλλη κατάσταση ανάγκης ή ανωτέρας βίας. Στις παραπάνω περιπτώσεις, το τουριστικό γραφείο δεν φέρει ευθύνη για αποκατάσταση τυχόν ζημίας που προκλήθηκε από αυτές, θα εξαντλήσει, πάντως, κάθε προσπάθεια για να συμπαρασταθεί και να φροντίσει τους ταξιδιώτες με κάθε τρόπο, χωρίς αυτό να στοιχειοθετεί για το γραφείο ευθύνη ή υποχρέωση κάλυψης των σχετικών έκτακτων δαπανών, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν, όπως στις περιπτώσεις της ανωτέρας βίας, από τους ίδιους τους ταξιδιώτες. Εύλογα παράπονα, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, πρέπει να αναφέρονται αμέσως και επί τόπου στον συνοδό (ή, ελλείψει αυτού, στο γραφείο μας), και στον παρέχοντα τη συγκεκριμένη υπηρεσία, εγγράφως. Αν το πρόβλημα που επισημάνθηκε δεν κατέστη δυνατό να λυθεί επί τόπου, μετά την επιστροφή σας από το ταξίδι θα πρέπει να υποβάλετε εγγράφως στο γραφείο μας οποιοδήποτε σχετικό παράπονο μέσα σε προθεσμία 7 εργάσιμων ημερών, μαζί με οποιαδήποτε έγγραφα ή άλλα αποδεικτικά στοιχεία διαθέτετε για τη αιτιολόγηση του. Μετά την παρέλευση 7ημέρου, το τουριστικό γραφείο δεν έχει υποχρέωση απάντησης σε οποιαδήποτε απαίτηση. Μετά την αναχώρηση του πελάτη εάν προκύψουν ζημιές λόγω της μη εκτέλεσης ή της πλημμελούς εκτέλεσης παροχών του οργανωμένου ταξιδιού, η αποζημίωση περιορίζεται στην αξία της υπηρεσίας που πλημμελώς εκτελέστηκε». Για να είναι δυνατή από πλευράς κόστους- η πραγματοποίηση ενός οργανωμένου ταξιδιού, απαιτείται ο ελάχιστος αριθμός των 20 (είκοσι) συμμετεχόντων. Εφ’ όσον ο αριθμός αυτός δεν συμπληρωθεί, το γραφείο μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει το συγκεκριμένο ταξίδι, οφείλει δε να ενημερώσει τους καταναλωτές που είχαν δηλώσει συμμετοχή σε αυτό, και να τους επιστρέψει τα χρήματα που είχαν καταβάλει χωρίς καμία άλλη υποχρέωση προς τον ταξιδιώτη. Παροχές που δεν αναφέρονται στις περιγραφές των προγραμμάτων των οργανωμένων ταξιδιών ή που αναφέρονται ως προαιρετικές, είτε δεν προσφέρονται καθόλου από το τουριστικό γραφείο μας είτε διατίθενται με επιπλέον χρέωση πέραν των αναγραφόμενων τιμών, εφ’ όσον τελικά καταστεί δυνατή η υλοποίηση τους. Το γραφείο μας δεν έχει ευθύνη για τις προαιρετικές εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιούνται από τους τοπικούς φορείς.
  • Το γραφείο, ο αρχηγός και ο οδηγός διατηρούν το δικαίωμα της τροποποίησης του προγράμματος για λόγους τεχνικούς ή ανωτέρας βίας ή προς το σκοπό της καλύτερης εξυπηρέτησης των εκδρομέων
  • Το γραφείο δεν φέρει καμία ευθύνη για την μη πραγματοποίηση επισκέψεων σε μουσεία ή αρχαιολογικούς χώρους, εξαιτίας απεργιών ή ανωτέρας βίας.
  • Το γραφείο διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης κάποιας εκδρομής για λόγους ασφάλειας, σκοπιμότητας ή λόγω μη συμπλήρωσης του απαραίτητου αριθμού συμμετοχής, με μοναδική δέσμευση την επιστροφή των εισπραχθέντων χρημάτων και χωρίς υποχρέωση άλλης αποζημίωσης.
  • Σε περίπτωση ανωτέρας βίας (καιρικές συνθήκες, απεργίες, ακυρώσεις δρομολογίων κ.λ.π.) όλα τα έκτακτα έξοδα παραμονής ή μεταφοράς με άλλο μέσο δαπανηρότερο βαρύνουν τους εκδρομείς.
  • Εκδρομέας που διακόπτει το ταξίδι του πριν το τέλος του προγράμματος για οποιαδήποτε αιτία δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων.
  • Οι αποσκευές κάθε εκδρομέα ταξιδεύουν με ευθύνη του ιδίου και για τυχόν απώλειά τους, το γραφείο δεν φέρει ευθύνη.
  • Ο οδηγός, ο οποίος είναι υπεύθυνος στο καθήκον του, πρέπει να ξεκουράζεται και δεν επιτρέπεται να δέχεται ενοχλήσεις από τους επιβάτες για άσκοπους λόγους.